Monday, December 5, 2016

Christmas Home Tour 2016


Today I'm sharing with you our Christmas Decoration and joining Christmas Link Party "Holiday housewalk 2016". 

T h a n k s    &   W e l c o m e
 Gold, vintage dusty pink, cooper, bobbin lace as a garland ... our colours of this year's holidays
Handmade paper's Christmas Wreath in cooper colours I did previous year 
This year: Handmade Christmas Ornament with vintage dusty pink lace
Vintage bobbin lace as a garland
Hand blown glass ornament, mushroom, I bought here.
Dnešný príspevok prináša novú Vianočnú nôtu v romantickej staroružovej, medenej a zlatej. Tohto roku som klasické ozdoby v odtieňoch zlato-hnedastých doplnila o staroružovú. Žiadala sa mi menšia zmena, bez veľkých zásahov. Nepoužitých ozdôb veľa neostalo, nepoužila som len orientálne. Však posúďte samé, aká je to zmena kliknutím tu. Poniektoré ozdoby sú z papiera, ako táto špicatá, alebo hviezdy a takisto veniec v medených odtieňoch. Ako girlandu som použila strojom paličkované krajky v prírodných farbách.
Darčeky som previazala ružovou stuhou, roztŕhnutím látky pre jej nostalgický efekt. Na etikety, z papierovej kolekcie Tildy, miesto mena som vyrezala a nalepila každého glitrový staroružový monogram. 








Happy Holidays 
&
 see you soon with all Christmas details!

Monika

Linking up to these parties:

French Country Cottage
Shabby Art Boutique

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...