Wednesday, November 23, 2016

Vintage Travel Themed Friends Party


Today I'm sharing with you vintage travel themed party I organised for more then forty personnes.

Different destinations important to us, so
each table was offering some local specialities...
opportunity to let a message into handmade album, local food and drink, danse and a lot of fun. 

Aujourd'hui je partage avec vous notre dernière soirée entre famille   et amis. C'était un plaisir de se retrouver et savourer un moment d'échange.
Merci pour le support de tous ceux qui ont aidé. 

Dnes som pripravila príspevok narodeninového stretnutia, ktorý som  zorganizovala pre manžela na tému "moje cestovanie".

 Destinácie, ktoré pre nás niečo znamenajú, predmety, cukrovinky, ktoré taktiež v nás evokujú spomienky ... s ktorými sme sa podelili s viac ako štyritsiatimi pozvanými. 

Cieľom bolo stretnúť sa po dlhej dobe s priateľmi a rodinou.

Vďaka všetkým, ktorý mi pomohli, vďaka taktiež za skvelú atmosféru, 

program a hudbu.

Čokoládová delikatná torta s chrumkavou vrstvou 
utrpela mänšie otrasy pri prenose, povedzme si, že aj tá vyzerá vintage :) 
Ručné robený album, z papiera Graphics 45, 
pripravený v predstihu na dokončenie hosťami
pre každého kto doniesol fotky, 
alebo chcel nechať odkaz.
Podrobnosti v najbližšom príspevku.
 Z prírodného papiera som pripravila krabičky, previazané motúzom, ako poďakovanie pre každého hosťa 
s cukríkmi vyrobenými podľa starej receptúry s príchuťou bergamónu.
Invitations in natural colours: 



Hruška s kúskou hrušky, zaručené urobí dieru do sveta, 
hlavne na záver jedla. 
Servítky, ktoré som zahliadla v obhode ma inšpirovali pre túto farebnú kombináciu stola. Nakoľko ma sála veľmi neočarila, volila som tému vintage a červená so sivou dodali miestu teplo a rýchlo prispeli s rozsvietenými sviečkami ku atmosfére. 
Kohút, ktorý predstavuje Francúzsko (a nie krokodíl :)) sa báječne hodil.
Vzduchový balón poslúžil na označenie mena 
Pre praktické a rýchle upratanie plastové taniere a poháre
Trocha matnej čiernej farby na kartón pre tabuľový efekt a kriedou napísaný text
Každý stôl ponúkal špecialitu mesta, 
napríklad zelené cukríky, ktoré sa volajú "Petits pois aux Lardons" 
"Hrášok na slaninke", pritom majú anisovú chuť
Úspech mali neidentifikovateľné chute :) japonských lakotiniek





Ako predjedlo sa dobre osvedčili verrines (vyslov: verín) rôzných chutí ako:  cviklové, avokádové, hráškové, červená paprika, krevetové...

Na vlajky som použila jednoducho staré mapy, ktoré som so silikónovou pištoľou prichytila na motúz.


Pivom a salámou nikto nepohŕdol, tie zblížia všetky generácie, skrátka nezostalo nič :)
Various small appetisers with avocado, red pepper, beetroot, shrimps and ananas... eye's catching colours and various tastes. 

Thanks for stopping by and see you next time.

Monika

Linking up to these parties.
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...