Monday, June 15, 2015

Handmade invitation for a cup of tea

This is handmade invitation for a tea with my new bloggy friend Erika. We met thanks to our first exchange through our blogs.




This is a package of our first exchange with Erika.

Túto pozvánku som pripravila pre moju novú blogovú priateľku Eriku, s ktorou sme sa zoznámili vďaka blogovej výmene. Objavila som jej blog: Parížankou na víkend a navrhla jej výmenu, s ktorou súhlasila. Zaujalo ma, že sa vie rezko pustiť do všetkého a rada sa o to s nami podelí. Keď mi dorazil jej darček, len som sa usmiala, pretože sme si pri balení obe zvolili obšitie darčekov. Najprv som všetko chcela prebaliť, ale potom som si povedala, že aj ja jej doprajem takýto úsmev.


A gift packing of two gifts from me.
Takto som zabalila nasledujúce dva darčeky.



A gift packing from Erika




Tieto krásne korunky mi Erika dodatočne aj darovala, takže xxx.

Teším sa na naše ďalšie stretko.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...