Tuesday, March 24, 2015

Vintage look for needles and laces


To avoid searching for a needle is helping me this small paper box,kit Sewing Crafty, not so small as a needle :DD, fulfilled with a pure cotton. 


Under this pincushion I am keeping some buttons waiting for ... one evening :D 
To change a look of storing laces I did some carton bobbins and I stamped them for their vintage look. 

Už dlhšie v mojom zozname "to do", ktorý má asi 7 strán A4 a malým písmom zapísaný, stojí: pekne uložiť všetky čipky. Takže prišlo na ne. Z kartónu som Cuttlebagom vyrezala tieto nezvyčajné cievky, na ktoré som navila krajky a čipky. Vyzerá to hneď príjemne a tak francúzsky. Použila som papierové cievky Tilda a Die Cut Baroque Frame od Tima Holtza. Fľaše mi poslúžili na uloženie väčšich zvytkov a druhá na menšie zvyšky. Takto sú stále na očiach a po ruke. Ešte nemám tu správnu starú drevenú skrinku, takže zostávaju rozumne uložené v plastových Ikeáckych škatuliach :D 




Dnes Vám ponúkam iný pohľad na náprstok. 

Tento mi umožní mať stále po ruke všetko potrebné a je dosť veľký na to aby sa stratil z dohľadu. Je vyrobený z tvrdého papiera, do ktorého som urobila jednoduchý bavlnou vyplnený vankúšik. Pod ním je dosť miesta na pár gombíkov, ktoré treba momentálne prišiť a ktoré čakajú na ten správny večer :D


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...