Thursday, March 5, 2015

Pirate Party


Pirate Birthday Party
Pirátske narodeniny


Birthday's Cupcake Wrapper with Sailboat topper 


Pirate Wooden Boat as a table decoration


Birthday Cake's Banner


Gifts with "thanks" label for "moussaillons".
Darčeky pre pozvaných v taškách s poďakovaním.



My cute daily pirates
Mojí dvaja piráti


Pirate Flag
Pirátska zástava


Pirate Banner
Pirátske vlajky


Macarons and moustache for straws from Svgcuts.
Slamky s fúzami 


Chocolate Mousse & candles
Čokoládová pena - sviečky - kocky - dukáty


Edible Pirate Corsairs
Nasledujú jedlé fregáty


Yo ho ho - Chase for treasure - in the dark
Jo ho ho - Honba za pokladom - v tme


with help of compass and map only.
len za pomoci mapy a buzoly.

Kids were screaming from the beginning till the end, enjoying all the activities. Of course for adults drinks with rum were served, it was real fun. All the flags are linked bellow, recipe as well .. like this it will take you less time then to me to prepare it one two days before. 


Piráti si celkom dobre poradili. Poklad našli aj pri sviečkach. Drevená pirátska loď naplnená kitkatom obaleným do zlatého papiera, ako zlaté tehličky a poslúžila aj ako dekorácia. Vlajky a plachetnice sú z internetu. Na tortové vlajky som použila papier i látky. Sklenené poháriky od jogurtov som naplnila čokoládovou penou a ozdobila špagátom, recept nájdete tu. Na dospelých čakali nápoje s rumom, čo bolo tiež zábavne. Stôl, ten nebol dosť dlhý aby som všetko nafotila. Ktoré dieťa nemá rado Hotdog. Chlebík som dopiekla za pár minút aby bol chrumkavý - rybacia pomazánka - čerstvý popkorn... Nechybala ani kopa hier. Na to mi prišila vhod stará truhlica. Piráti bola viac menej moja voľba, synovi sa nepozdávala, že vraj je to už len pre "malých":DD Nakoniec nikto neoľutoval, nakoľko ich trebalo zabaviť a v zime sú možnosti predsa len obmedzené.


Happy crafting and thanks for stopping by!
Ďakujem za návštevu a prajem veselé kraftovanie!

Monika


Sharing at:
House of Hipsters
Design by Miss Mandy
Rooted in Thyme
Thoughts from Alice
Amaze me Monday
French Country Cottage
Jann Olson
Shabby Art Boutique
My Romantic Home
Made by you Monday
Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...