Saturday, February 21, 2015

Pancakes & Mardi Gras

Last Tuesday was a Pancake Day.  I've prepared a lots of pancakes, some lanterns and masks for Carnival Mood. I realized that one carnival costume can be very nice gift for each girl. I found costume of  pretty antique Helene so cute that I couldn't resist.  I packed it to the natural paper, decorated it with paper doily and handmade mask. Mask is done with 3D paint and glitter. My source, Pinterest of course.  In my lighted vase was hanging metal gold mask and I placed it to the dark corner. 


Tento utorok, Mardi Gras, sme pekli a jedli palacinky. Týmto sa končí obdobie karnevalu a hodovania a začína pôst.


V Benátkach sa prednedávnom skončil karneval a v tejto súvislosti ma napadol praktický darček pre malú slečnu, karnevalové oblečenie krásnej Antickej Heleny, ktoré som nezvyčajne zabalila a popri tom pripravila niekoľko masiek pre moju slečnu a jej bábiku. Zverejním ich najbližšie na mojom druhom blogu, kde dávam všetky dievčenské nápady a kreácie. Pre atmosféru si deti vymaľovali niekoľko masiek a pochválili mi "sveteľnú vázu" so zavesenou metalickou maskou, ktorú som umiestnila do tmavého kúta, ktorý príjemne ožil. Masku na darčeku som prekreslila tekutými 3D farbami a posypala glitterom. Ak nie je času, je tu aj iné rýchle riešenie: "print". Pekné masky nájdete na internete, kliknite sem ak si chcete vytlačiť zopár kvalitných vo farbe. Ja sa rada inšpirujem na Pintereste a potom sa na základe "domáceho" vybavenia rozhodnem pre vhodnú techniku.





Happy crafting to everybody!












Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...