Saturday, February 14, 2015

For Valentine

Happiness is homemade.


Happy Valentine!


Thank you Anda for such wonderful shape of this rose, only you are able to do such perfect fitting shape! You are so sweet and talented. 


Hand made postcard and chocolate mousse. 
Recipe is very easy and you can find it just here.
We are more and more busy... this time I should find something fast, nice, delicious and red :D Chocolate mousse is always solving each situation :DD and red or pink?! ... there was raspberry cream.


Valentine's Gift Wrapping


Na tohto Valentína som sa na poslednú chvíľu aj dobre vynašla. 

Do rámu na fotku som naaranžovala srdiečko. Fotku aj sklo som dočasne vybrala a lupene, ktoré som vyrezala z bordovočerveného papiera, som nalepila silikonovou pištoľou.

Na výrobu pohľadnice som použila viacero techník ako horúci embossing s pištoľou alebo cuttlebug, tekúte perly a pre lepší 3D efekt som ju viackrát navrstvila. Za ružu sa musím poďakovať kámoške Ande, ktorej ružu mi stačí vyrezať, skrútiť, nalepiť a takto krásne vynikne.

Aby som potešila viacero zmyslov, hľadala som niečo červené a ružové. Preto som pripravila malinový puding a čokoládovú penu, ktorá takmer stále zachráni každú situáciu :D Na spodok pohárika som vložila zopár piškôt, lyžicu malinového džemu a zaliala som ho malinovým pudingom. Podávať ho budem so šľahačkou. Na čokoládovú penu som použila 70% čokoládu do ktorej som pridala likér Grand Marnier. Na uško som uviazala červeno-ružovú mašličku vichy. Recept som uverejnila v predchádzajúcej pošte "Shabbilicious & Delicious"Pri jeho veľmi ľahkej a rýchlej príprave nezaváhajte a s úspešným pocitom vložte "tekutú" penu do chladničky a počkajte jednú noc! 
Pśśśśśt, nikomu to nepovedzte, v tom tkvie celé tajomstvo peny.

Na Valentína som myslela už pri odkladaní vianočných ozdôb. Červené srdiečka som si odložila nabok a tentokrát som ich zavesila na konáriky, na poniektorých sú svetielka led v bielej farbe. 
Váza je dosť veľká a zasvietená vynikne aj v tmavom kúte.

Na olovrant všetko nachystám a ak získam sympatie, tak si dáme večer karaoke... ja spievať neviem...

Takýto je ten môj tohtoročný valentínsky príspevok pre moju rodinu.



Table centre-piece with red hearts and vichy ruban. 

After yesterday giveaway here is my small touch of Valentine's Deco,

with love,

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...