Wednesday, January 21, 2015

Lavender, Wool and Valentine

 Cold days are requesting warm woolen scarfs, pulls...
here is something to protect them.


Today I am sharing with you two hand made gifts with Lavender. They will perfume and protect our woolen cuddly jackets for next year.

I thing I will prepare some of them for first GIVEAWAY of this blog next month for my members as a surprise.


V zimnom počasí nás isto zahreje teplý vlnený svetrík alebo šál.

Levanduľa ich zaisto ochráni.

Tento krát som zvolila veľmi vzdušnú látku a opečiatkovala som ju s mojim obľubeným ornamentom a dátumom. 

Pečiatková farba je určená na látku, zafixuje sa prežehlením.
  
Dúfam, že darček na Valentína poteší a možno takéto vrecúško zaradím do prvej 

GIVEAWAY 

pre mojich followers na tomto blogu budúci mesiac, pri príležitosti prvého výročia tohto blogu "ručných kreácií".





I love wrapping gifts. 
For this one I used Wrapped Card from Playful Parlour and I decorated it with a heart made from cereal cardboard.

Milujem baliť darčeky. 
Čím je balenie je nezvyčajnejšie, tým som spokojnejšia.




DIY:  Recyklácia... postačí premaľovať krabičku so syru na bielo.


Pred nedávnom som takýto voňavý vankúšik ozdobila s krémovým strapcom a ručne uháčkovaným ornamentom. Dostala som ho už veľmi dávno, nevedela som na čo ho použijem ale páčil sa mi. 
Dočkal sa a našiel si svoje miesto.  


Teším sa na ďalšie stretnutie, 

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...