Thursday, January 2, 2014

Bienvenue

Bonsoir,

Après de nombreuses années, finalement je suis là, avec mon blog. 
Quel plaisir!!!

Bienvenue et 

Bonne visite.


Už veeeľmi dlho som si zaumienila založiť blog o crafte, no nemala som predstavu ako na to. S časom a povinnosťami čerstvej a aktívnej maminy to nebolo veru veľmi ružové. 

Napriek tomu všetko sa začalo mojou materskou.  
Fotením som zachytila krásne momenty a začala scrapbookingom. Urobila som zopár albumov,  v ktorých  sa mi podarilo zarchvivovať prvé chvíľky, prvú vetu, krôčiky, nejaké tie nezbedníctva... 
Som naozaj vďačná za každý všedný deň, za každý moment strávený s rodinou. 

Manželovi založenie blogu trvalo len chvíľku! 
Ďakujem drahý!

Súťažila som na rôznych fórach, ušli sa mi rôzne ocenenia, výhry, dokonca publikácie v zahraničných časopisoch po ktorých sa mi žiadalo poďakovať, zviditeľniť sponzora, ale pre absenciu blogu to nebolo stále ono. S narodením mojej dcérky som si povedala, dosť odkladania ... ide sa na vec, skrátka VÍTAJTE.


Monika






Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...